Dietetyk Kraków - Oferta

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszej poradni dietetycznej. Swoją ofertę kierujemy przede wszystkim do mieszkańców Krakowa i okolic. Poniżej przedstawiamy główne założenia naszej poradni i usługi, które proponujemy pacjenom w ramach dietetyki:

Zapraszamy do wybrania odpowiedniego planu dietetycznego dla siebie i Waszej przypadłości. Na pewno postaramy się Wam pomóc i dobrać najbardziej odpowiednią dietę.

Dietetyka w Krakowie - Szczegółowa Oferta

• Odchudzanie

Pomożemy Ci schudnąć! Zobacz jak wygląda profesjonalne odchudzanie!
    Ochudzanie
  • Dietoterapia

Najbardizej naturalna metoda przywracania zdrowia! Sprawdź jak możemy Ci pomóc.
    Dietoterapia
  • Dla dzieci i młodzieży

Specjalnie opracowany program dietetyczny i odchudzający dla ludzi młodych.
    Dla ludzi młodych
  • Dla Mam

Jesteś młodą mamą i chcesz schudnąć a przy tym nie szkodzić dziecku? Dobrze trafiłaś!
    Dla Mam
  • Żywienie Sportowców

Opracowujemy specjalną dietę dla sportowców. Jeżeli często wykonujesz wysiłek fizyczny, zobacz.
    Dla Sportowców
  • Analiza Składu Ciała

Proponujemy pomiary i anazlię składu ciała, wykonywaną specjalistycznym urządzeniem.
    Analiza składu ciała
  • Diagnostyka

Sprawdź koniecznie w jaki sposób pracujemy i w jaki sposób mozemy zdiagnozować Twoją chorobę.
  • E-Dietetyk

Nie masz czasu na wizytę w poradni dietetycznej? Żaden problem. ustalimy ci dietę online!
    E-Dietetyk
  • Cennik

Uprzejmie zachęcamy do zapoznania się z cennikiem naszych usług dietetycznych. Zapraszamy.
    Cennik dietetyka

Dietetyk Kraków - ponadto oferujemy

Zakres naszych usług jest dość szeroki więc jeżeli nie znalazłeś oferty dla siebie zobacz co również posiadamy w ofercie naszej poradni dietetycznej.

Nadwaga i otyłość:

Skuteczny spadek masy ciała, bez efektu jo-jo. Proponuję rozwiązania dostosowane do Twoich potrzeb. Potrawy smaczne i zdrowe. Jesz, co lubisz a kilogramy spadają.

• Dieta, 1200 kcal spadek masy ciała od 1kg do 1,5kg tygodniowo.
  • Dieta, 1500 kcal spadek masy ciała 0,5kg do 1kg tygodniowo.
  • Indywidualne plany dietetyczne dostosowane do pacjenta.

Żywienie w cukrzycy typ2 i typ1:

Dieta z ograniczeniem węglowodanów prostych. Produkty i potrawy zalecane i przeciwskazane w Twojej chorobie. Praktyczne wskazówki jak zdrowo i bezpiecznie odżywiać się mając cukrzycę. Gotowe jadłospisy.

Żywienie w chorobach wątroby, dróg żółciowych i trzustki:

Dieta lekkostrawna z ograniczonym spożyciem tłuszczy. Produkty i potrawy zalecane i przeciwskazane w Twojej chorobie. Praktyczne wskazówki jak zdrowo się odżywiać. Gotowe jadłospisy.

Zasady żywienia w miażdżycy i chorobach układu krążenia:

Dieta zakłada normalizację masy ciała. Obniżenie wartości cholesterolu we krwi. Ograniczenie spożycia tłuszczu, cukrów prostych, cholesterolu. Wzrost spożycia wielonienasyconych kwasów tłuszczowych (omega3 i omega6) oraz warzyw i owoców.

Choroby nerek i dróg moczowych:

Żywienie polega na ograniczeniu spożywania białek w zależności od stopnia niewydolności narządu. Dostarczenie odpowiedniej ilości energii. Ograniczenie produktów z dużą ilością zw. purynowych. Lista produktów wskazanych i przeciwwskazanych w żywieniu. Gotowe jadłospisy. Praktyczne wskazówki i porady dotyczące komponowania posiłków.

Żywienie w chorobie wrzodowej żołądka i dwunastnicy:

Dieta lekko strawna z ograniczeniem substancji pobudzających wydzielanie. Praktyczne wskazówki i porady dotyczące przygotowywania potraw. Lista produktów wskazanych i przeciwwskazanych w żywieniu. Gotowe jadłospisy.

Alergie pokarmowe, celiakia(choroba trzewna):

Dieta eliminacyjna z dostarczeniem odpowiedniej ilości witamin i składników odżywczych, dostosowana do jednostki chorobowej. Indywidualne podejście do każdego pacjenta, jadłospisy z uwzględnieniem pokarmów alergennych.

Żywienie kobiet w ciąży:

Dieta odpowiednio zbilansowana z dużą ilością owoców i warzyw, zapewniająca prawidłowy przebieg ciąży i rozwój dziecka po urodzeniu. Poznasz podstawowe zasady zdrowego odżywiania. Gotowe przepisy kulinarne na potrawy smaczne i zdrowe. Pamiętaj, że odpowiednie odżywianie gwarantuje zdrowie Tobie i Twojemu dziecku.

Pomoc w niedowadze:

Dieta o dodatnim bilansie energetycznym, uzupełniająca niedobory. Pożywienie o wysokiej wartości odżywczej. Posiłki od 6-8 w mały porcjach. Indywidualne podejście do każdego pacjenta. Jadłospisy uwzględniające preferencje smakowe.

Żywienie dzieci i młodzieży:

Nadwaga i otyłość. Gorączka. Biegunka. Dziecko ulewające. Dziecko z kolką jelitową. Dziecko z zaparciami. Dziecko z alergią pokarmową. Dziecko z mukowiscydozą. Praktyczne porady dotyczące żywienia oraz gotowe przepisy dla naszych dzieci.

Żywienie w osteoporozie:

Celem diety jest spowolnienie lub zatrzymanie procesów słabnięcia kości. Dieta o prawidłowym doborze energetycznym. Pokarmy o wysokiej zawartości wapnia i witaminy D. Lista produktów wskazanych i przeciwwskazanych. Indywidualne plany dietetyczne. Gotowe jadłospisy.

Wegetarianizm zdrowo i z pomysłem:

Przykładowe diety wegetariańskie. Gotowe jadłospisy. Indywidualne plany dietetyczne w zależności od potrzeb pacjenta.

Odżywianie a aktywność fizyczna:

Potrzeby energetyczne sportowców. Odpowiednie żywienie dla różnych dyscyplin sportowych. Żywienie w okresie treningu. Przykładowe jadłospisy. Zasady prawidłowego sporządzania potraw.